Laat anderen weten over uw problemen met AliExpress: Schrijf een commentaar
AliExpress is een wereldwijd beroemd e-commerce platform, eigendom van de Alibaba Groep. Het platform biedt een breed scala aan producten aan, variërend van elektronica tot huishoudelijke artikelen, kleding en meer. Miljoenen klanten over de hele wereld vertrouwen op AliExpress voor hun dagelijkse aankopen.
Net als elke andere online dienst, kan ook AliExpress te maken krijgen met storingen. Deze kunnen variëren van problemen met het inloggen, problemen met betalingen, problemen met de website of de app, tot aan problemen met de levering van producten. Het is belangrijk om te weten dat storingen meestal tijdelijk zijn en door het technische team van AliExpress worden opgelost.
Bij een storing, het eerste wat je moet doen is controleren of de storing bij AliExpress zelf ligt of bij je internetverbinding. Je kunt dit doen door andere websites te bezoeken en te kijken of deze normaal werken. Als andere websites normaal functioneren, ligt het probleem waarschijnlijk bij AliExpress. In dit geval is het raadzaam om geduldig te zijn en te wachten op de oplossing van het technische team van AliExpress.
Hoewel storingen bij AliExpress frustrerend kunnen zijn, zijn ze meestal tijdelijk en worden ze zo snel mogelijk opgelost. Het is belangrijk om geduldig te zijn en de bovengenoemde stappen te volgen om eventuele problemen te verhelpen. Als niets werkt, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice van AliExpress.
Leyla 10 maanden geleden
1069 Amsterdam Sinds gister nacht kom ik niet op mijn pagina inloggen. Geeft aan dat het geen contact kan maken internetserver. Dit maak ik voor het eerst mee.
J. Ketting 10 maanden geleden
Sinds gisterenavond laat kan ik de website niet meer openen. In alle browsers hetzelfde resultaat. Als je alleen aliexpress.com intikt, wordt er wel geredirect naar nl.aliexpress.com, maar vervolgens komt er een melding dat de website niet bereikbaar is. Ik denk dat ze DNS-problemen hebben, want pingen naar de subdomeinen geeft een time-out.
Mare 10 maanden geleden
Sinds vandaag niet meer mogelijk om in te loggen of orders te bekijken. Niet op de app en niet op de site
H.Muller 11 maanden geleden
Geen storingen bij AiExpress Nederland momenteel ???? AliExpress heeft al minimaal 3 maanden doorlopend storingen !!! 1;De kpers garantie werkt niet 2;De verlanglijst werkt niet !!! 3; sullen in je mandje doen en of verwijderen gaat als al moeizaam4; bestellen/betalen gaat momenteel helemaal niet !!! 7544 CN Enschede
P.Hofland 1 jaar geleden
OPLOSSING: Probeer het volgende: Log toch gewoon in en dan kom je op de Aliexpress pagina terecht MAAR i.p.v. naar je account gegevens te gaan (want dan krijg je het inlogscherm weer voor je kiezen) klik je op VERLANGLIJST. Dan opent een window en kan je aan de linkerkant naar bestellingen e.d. gaan. Werkt mogelijk niet altijd direct, maar bij mij tot nu toe wel en Chrome en Firefox. En ook altijd even je browser schonen door ALLE cookies en website gegevens te wissen als webpagina's niet meer werken. Den Haag
John 1 jaar geleden
OmarL kan toch niet dan wel werken met een VPN, als het een upgrade behoeft.
John 1 jaar geleden
mijn eerdere reactie, zou Nederland het blokkeren? https://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nieuws/kabinet-wil-strengere-regels-voor-goedkoop-spul-van-webshops-uit-china-vs-of-van-dropshipper-consument-beter-beschermd-bij-vlam-vattende-powerbank/ar-AA1bItz6?ocid=mailsignout&pc=U591&cvid=4bb7ef074550470fa68fc784dfcd4aed&ei=81
lala 1 jaar geleden
Ali werkt weer niet, van 23:00 tot 00:36. Laatste tijd steeds vaker: geen toegang maar herkent wél inlognaam en zegt niet verkeerde passw. maar return to inlogpage ! Gr ! 9700 Groningen
Depoortere 1 jaar geleden
Kan niet inloggen in Gentbrugge 9050 Belgie
OmarL 1 jaar geleden
Zojuist contact gehad met aliexpress, schijnt dat ze een upgrade hebben uitgevoerd, en dat ze hier nog mee bezig zijn, je kan dan tijdelijk de app gebruiken, bij mij werkt deze wel gewoon. oplostijd onbekend, en communicatie met ze is ook bar slecht, je krijgt alleen als reactie blijf app gebruiken en we noteren je klacht, en dan wordt ik uit de chat gegooid zonder gedag of wat dan ook. en maar diezelfde vragen blijven stellen, ja sorry ik ben een ICT'er heb al van alles geprobeerd, en ook aangegeven dat het aan jullie systeem ligt, awel nu pas zeggen ze dat hun systeem upgrade heeft, wordt vervolgt....
mischa 1 jaar geleden
hier zie je maar weer, doordat je gewoon geen normaal contact kan maken met ze, word mogelijk het probleem niet snel opgelost.
Max 1 jaar geleden
vpn gebruiken helpt!
Petra 1 jaar geleden
Inlogproblemen blijven maar bestaan. Ook is het nu heel lastig om via de "wishoptie" (aanklikken verlanglijstje) in te loggen, meestal moet je dan inloggen via een Russische site, erg onbetrouwbaar of wordt er aan gegeven dat de website "underconstruction is" groeten uit Amsterdam
Rob 1 jaar geleden
Heel bijzonder, via het verlanglijstje werkt het bij mij dus ook, raar maar waar !!
Jos Alders 1 jaar geleden
@Wendy, top! Ik begrijp het niet, maar het werkte bij mij wel. Dat dit zo gaat is wel een beetje dubieus.
roelof 1 jaar geleden
storing is opgelost denk ik want alles werkt weer zo als het hoort
Maaike 1 jaar geleden
WENDY wat een mega tip!!!! Het werkt inderdaad. Bij de 2e keer verlanglijstje aangeklikt te hebben zat ik in mijn eigen bestellijst! Had al vanaf vrijdag geen inlog meer, maar heb al mijn bestellingen zo kunnen checken. Super bedankt!
Wendy 1 jaar geleden
Nog steeds kan ik niet inloggen. MAAR... Ik ben naar de website gegaan en heb op verlanglijstje geklikt. Meteen kon ik daar mijn bestelling zien en de status... Ik hoefde niet eens in te loggen! Omgeving Eindhoven
sem 1 jaar geleden
vpn aanmaken en dan via een ander land inloggen.dan kan je wel inloggen inderdaad.
roelof 1 jaar geleden
piet met vpn zo niet gaan je moet dan een code krijgen op je mail die komt niet binnen